Thursday, September 1, 2011

Holidays are Over.

Assalamualaikum.
Oh, the days of vacation 
are sooo over.
Today's my last day 
and I'll be casting off to Perlis tomorrow
with room mate-to-be Haziq (Lagger)
well, that if UniMAP allows, God willing
kalau tak pon
boleh je lepak lepak dgn dia during weekends
main DoTA jalan jalan study sekali or whatsoever
asal jangan hilang that bond
yg dibina ketika asasi
that includes Mirul, Farhan, Aizuddin DLL
yg lain pon boleh je
especially yg duduk kat Penang ke 
harap harap diberi banyak kesempatan 
untuk turun padang mengeratkan ukhwah 
yg telah dijalin. Amin.
(harapan)


since then
I've been trying to meet all of my friends
here in Melaka
before I'm going to depart tomorrow
First day of Raya aritu
dah datang rumah Ammar
Seriously
I'm touched :')
It's like 7 years I've been waiting
for a chance to go to his house
during Raya
and baru sekarang dapat pergi
by driving on my own
Hurmm.
Semalam pulak
beraya kat rumah Abang Wan
Mak cik sekeluarga buat open house
so alang alang tu jumpa la sekali
rasanya itulah sekali kitorang jumpa
tahun ni
lepas ni lagi payah nak jumpa
dia duduk Shah Alam kann
Nak tangkap gambar sama sama 
tapi tak sempat
dia sibuk lak. 
Takpe la.
Takde rezeki.

Luckily working at Watsons
does give me a few chances
of meeting some other friends 
by luck. LOL
kalau nak call
ajak jumpa depan depan
memang susah kot.
ye lah masing masing dah sibuk kan
dah start ada life sendiri
rasanya aku je 
yg masih termangu mangu depan Facebook
melihat siapa je yg masih online
untuk ditegur disapa ditanya khabar
padahal yg lain dah move on dgn hidup diorang
fuh. Ini baru member
agaknya macam mana
bila dah engage in a relationship again.

BTW
today's the lil one's birthday.
HB si kecikkkk
Gambar candid baru kejap tadi.
Nak kata candid tu tak lah. Dia posing gak sebetulnya.
Posing mengada buat buat tido.
Kecik kecik dah camwhore ==

dah wish kat Twitter pastu tampal kat FB
ni wish lagi kat blog
hurmm
Probably I'm doing this because it's hard for me
to see him growing up in front of my eyes
unlike any other siblings
after all, I'll be far from home again soon enough
so I've to entrust the responsibility 
of looking upon him
on the other siblings
hopefully he'll be a good boy & a better man by the time
he's big enough
don't lemme down ya lil one.
I do have lots of hope on ya
as I did on the others.

Okay.
Guess I need to make the fullest
out of this day
so that esok aku boleh bertolak 
ke Perlis
dgn senang hati
semoga aku akan stay in one piece
head & heart
bila kat Perlis nanti
for at least
empat tahun akan datang.
Amin.
Ahhhh
tak faham kenapa aku perlu buat
ayat ayat macam ni
bila masa semakin suntuk
untuk aku duduk di Melaka. 

P/S: Tak dapat jumpa semua member, 
dapat jumpa sikit pon jadilah. 
Ada jodoh boleh jumpa lagi, insyaAllah. 
Don't be so emotional, dear me ==''
But then, sorry Arep & Tira.
Takdapat jumpa korang
sebelum aku gerak sana. 
If you're reading this
I wish you all the best 
for your degree studies
and do keep in touch :))

1 comment:

  1. huhu, nak g ke perlis dah kau esok. good luck di sana!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...