Thursday, February 17, 2011

Kepada Muhamad Faizran Loo Szen bin Fadly Loo.



Ya Faizran. Aku sedar asasi dah nak habis. Tapi aku tak sanggup. Tak rela. Tak mahu. Tak suka kau cakap pasal benda tu kat aku. Jangan lah buat-buat macam kau tak ade feeling yg asasi nak habis. Seriously aku ni makin nak habis asasi, makin sedih. Tapi aku buat tak tahu je, pendam dalam hati dalam-dalam. Nasib lah tekanan nak hadap FINAL EXAM berjaya distract aku daripada teringat-ingat yg asasi nak habis. Aku sayang kau tahu tak. Aku nampak kau 24 jam, tipulah kalau aku kata aku tak ade pape feeling bila teringat fact yg aku akan susah nak jumpa kau lagi lepas ni. Aku tak reti nak buat kawan dgn lelaki, jadi aku harap bila dah boleh berbaik-baik dgn seseorang kawan lelaki, kalau boleh biar stick together jadi kawan sampai bila-bila. Kawan perempuan jugak. Kiranya semua kawan-kawan aku lah. Dan kau termasuk dalam list aku. Aku dari mula kenal kau masa masuk bilik sama-sama sampai detik ni, rasa macam tak puas je lepak dgn kau, kau tahu tak? Macam segala masa itu da dicuri dgn masa bersama member-member lain, masa nak buat tutorial, pergi kelas, buat rutin harian & macam-macam lagi. Even kadang-kadang aku rasa macam jealous gila bila kau lepak dgn member-member lain & aku duduk alone dalam bilik tu. Aku gembira dapat kenal kau, dapat kawan dgn kau, dapat kau wujud dalam hidup aku. Aku harap sangat lepas asasi ni kita akan still contact & hang out together tak kisah la macam mana pon. Aku ni da la tengah fragile dalam masa-masa ni, kau cakap macam tu pulak. Tacing doe T.T Da la wey, lagi panjang post ni, lagi gay pulak aku rasa, lagi merepek jadinya. Sorry lah, ini memang cara aku bila aku da anggap orang tu kawan baik aku. Okay tak nak cakap lagi, aku nak cuba tidur lagi sekali. Kau tu tidur elok-elok. Da berapa hari da tidur kat bilik sebelah, tak tahu lah aku kalau kau nyenyak tidur ke tak ke =.='' Last but not least, to rephrase it again, aku betul-betul sayang pada kau, Muhamad Faizran Loo Szen. Sebagai member ye. JANGAN FIKIR LAIN.

Yang ikhlas bersahabat denganmu kerana Allah, 
Muhammad Afiq bin Che Man.
Penghuni bersama Bilik A2601-C

5 comments:

  1. anything for a friend of mine :) kalau isteri lagi lah sweet. huhu.

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaaaaa....
    shuwiiittttttt hahaha
    ni yg ak nk wat utk roomate ak ni hahhaa
    T_T

    ReplyDelete
  3. sweetnye...nk nangis bce....sob3...aku ni xde rumate daah sjak sem 2 ni..dpt rase apa yg ko rase..sob3...T_T

    ReplyDelete
  4. dhiya' : hehe buat la. nak baca gak :))
    fikri syafiq : tau tape weyh. aku xsggp kot T.T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...