Tuesday, December 20, 2011

Muntah. Terburai.

Hati tak tenang.
Masa makin suntuk.
Benda banyak lagi nak kejar
Melatonin dah mula tak stabil
Oxytocin toksah cerita lah, 
memang dah lari habis
Duhh

Tangan macam tak cukup
Terkapai kapai
menggarap kesemuanya
pada satu masa
Hati yg lara diketepikan
Luka di tubuh diabaikan
Tidak keruan
Member kata aku dah macam hilang pedoman
Tapi diri ini masih siuman
cuma terkial-kial mencari haluan
Terlalu banyak perkara
berlegar dalam kotak fikiran
Finals. You're driving me crazy, seriously.





Tolong tolong
Ada siapa ingin membantu?
P/S: Sesungguhnya aku sangat memerlukan teman
dalam situasi ini.
Tapi nampaknya aku berseorangan.
Humph.
Can't be helped then 
It had always been like that =|

2 comments:

  1. heeei. u're not alone in this.

    i've been sleepless for the last two days. melatonin aku dropped to.... 20% concentration?

    serotonin dgn dopamine aku lg laaa.

    terus gila weh.

    ReplyDelete
  2. that's critical. ouch. thanks for letting me know yang aku still ade geng dalam hal ni. missyah :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...