Friday, July 1, 2011

New Look.

Assalamualaikum.
Lebih kurang 14 jam 20 minit yg lepas. Dalam pukul 9 malam.
Memeriksa blog dua, tiga kali.
Kot kot kalau ada perubahan.
Ohh. Tade lagi.
Maka sempat ye saya update jap wahai cik yg punya header blog yg cantek? XD
Okay siapa makan batu terasa kerasnya. Heheh.
*menaip menaip**mencari idea**idea tidak ketemu**tumbang*

Lebih kurang 13 jam 20 minit yg lepas. Dalam pukul 10 malam.
*bangkit dari tidur. ceit*
*memeriksa waktu. OMG sudah 2200 lebih!*
*memeriksa Facebook, blog, Twitter. Sempat lagi tu pfft*
*oh, ada offline messages. dari cik yg punya header blog yg cantek*
*view blog sendiri*
*mata terpaku bila tengok blog sendiri. First impression: Cantek!*
*terus hit cik yg punya header blog yg cantek tu. kebetolan dia online*
*siap wallpost cakap terima kasih*
*semangat nak update datang. Ilham masuk. Tapi kena masuk kerja pukul 11 malam. Sobs*


Kini, selepas pulang dari tempat kerja pada waktu yg agak lambat (pfft)
Saya kembali membuka blog saya
Lalu ingin ditulis di sini
Jutaan terima kasih kepada cik punya header blog yg cantek 
Sebab sudi revamp blog saya
Saya memang sedang mencari orang yg sesuai untuk improve this & that 
and yes, you're coming in at the right time. Arigatou gozaimasu!

Oh ya, siapa cik punya header blog yg cantek tu?
Hurmm. Namanya Tira Azhar (bukan nama sebenar. betol la kan, nama IC ade lain sikit huhu)
Sila kunjungi blog beliau di sini.
A degree student in making (sebab bulan 9 baru masuk degree. Afiq, cara kau cakap macam kau tak masuk degree pulak kan =__=), 
AEON Bandaraya Melaka GSC part-timer
bekas pelajar Asasi Sains Palam
dan jiran saya.
Ya, satu lorong je pon. Merangkak sikit, sampailah.
Ironically, we knew each other ONLY when both of us studied at Palam. 
Itulah, nampak sangat masa kecik kecik dulu tak suka keluar rumah campor dgn orang. 
Oke sentap.
Tira Azhar, maaf ye. Ini antara cara saya nak cakap terima kasih. 
Do expect more to come, God willing :) 
Harap harap dia sudi ajar saya macam mana nak buat benda benda begini on my own >.<

Jadi, kini blog saya kembali berwarna hijau. Alhamdulillah.
Warna hijau baik untuk mata :D
dan saya telah menyertai rakan rakan yg lain yg turut menggunakan warna hijau untuk template blog mereka
seperti Suffi Akmal & Rizal Maula.
Mungkin kami patot buat kumpulan blog berwarna hijau?
Okay that's lame. Pffft.

Rasanya sekian sahaja for now. 
Tira Azhar, terima kasih sekali lagi.
Maaf juga sebab demand itu ini T.T
Assalamualaikum.

P/S: Saya rasa saya dah gemuk. Eh tidak. Pembetulan, saya rasa saya dah bertambah gemuk. Humph. Normal ke lelaki rasa macam ni? 

6 comments:

  1. kau ngan suffi sikit je hijau.

    aku ni ha yg hijau byk! yeah!

    ReplyDelete
  2. HAHAHA budak blog hijau :P

    ReplyDelete
  3. hahaha. susah tau nak cari hijau. =='

    btw, u are so very welcome. ni kena buat entri balasan nih. :PPP

    and do feel free nak tukar header! aku rase ade kureng sikit tu :)

    ReplyDelete
  4. haha. aku tunggu XD alaa tape. aku bukan mahir sangat. kang xkena pulak header aku dgn template kau. aku bersyukur dgn ape yg ade. kau dah tolong pon da cukup baik :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...