Tuesday, January 4, 2011

Truth Moments On Facebook. (Again?)

It may seem a bit late, but I think I need to do this. Regarding the game, to think of it, it's inappropriate for not compiling all the confessions that I'd written about my friends as well. Thus, to make it up, I listed all of them here, plus the ones that I didn’t write it as my status :)

  • 0811. Pernah dengar nama dari housemate ko. Tapi xnah jumpa. Last2 jumpa sem ni gak. Agak gila. Maybe sangat gila kot. Sangat taley blah tang ko cabul mamat tu. Tiap kali ingat benda tu, aku senyum sorang2. Glad to know & to work with you :)
  • 2403. Earliest Facebook friends kot. Tapi da kat tengah2 sem 1 baru jumpa. Lps da jumpa ko, asyik2 nak selisih je dgn ko kan. Sem ni pon sama je. Latest selisih dgn ko ialah time nak balik dari sunway. Nevertheless haven't get the chance to hang out dgn ko. Tapi tape lah. Bila ade masa nanti jumpa lagi. Aku sentiasa free utk diajak melepak :D
  • 0555. My favourite number! Teringat kat cite Kamen Rider Faiz. Ngekk. Ko masa mula2 kenal memang sangat pemalu kan. Mula-mula tu nak tego pon segan. Bila da cam muka segala bagai, baru terserlah keramahan dia. Rasanya ko antara member yg selalu ingat kat aku. Aku terharu gila kot. BTW, aku doakan org kesayangan ko sembuh cepat. Kalau ade pape masalah, jangan rasa kekok nak cite dengan aku ye :)
  • 8999.39361. Fuhh! Specific gila. Aku suka! Perangai ko mengingatkan aku kpd old times aku masa kat high school. Sangat best lepak dgn ko. Da lama aku xjumpa orang yg sangat gila macam ko. Nasib kita lebih kurang sama je. Aku harap ko akan jumpa matlamat hdup ko 1 ari nanti. Aku tunggu ari tu sampai sebab aku yakin ko akan jadi sangat3 hebat bila ko da jumpa something worth to protect for, tambah2 lak ko sorang laki.
  • 5000. Sangat periang. Tambah2 lak kalau ade partner dia dua org tu. Time sem 1 aritu, asal nampak aku je mesti nak jerit nama aku kuat2. Kan2. Sem 2 ni nampak lagi rajin then before. So da jarang nampak ko turun raff. Tapi tape lah, itu ssuatu yg positif sgt3. Aku doakan ko berjaya :D
  • 6789. Ex-lecturemate! Masa mula2 kenal tu sangat geram gak la bab asik ngan headset ko je. (Padahal aku pon sama je) Da lama2 kenal tu baru tau yg ko sangat3 best. Aku still ingat lg time kita conquer area tepi blah kanan 2nd & 3rd row dgn adri. Kalau leh aku nak duduk dgn ko lagi sem ni, tapi pe leh wat, da group lecture len2 skrg. Ape pon, aku respek ko. Ko sgt pandai. Tahniah lg sekali bab dapat 4 flat aritu :)
  • 424.22. Haa da sampai pon turn ko. Pe aku nak cakap ehh? Ohh. Aku suka gila chat dgn ko time sem 1. Tapi bila da jumpa, nak pandang aku pon susah. Padahal aku yg stat tego dulu. Tapi skunk da okey da. You are nice. Looking forward to hang out with you in future :)
  • 666. As you requested. Haha. Ko sangat stylo. Cool. Aku risau nak campur dgn ko mula2 bab ko nampak macam kerek je. Bila da kenal, baru aku tau bahawa ko sangat best utk diajak melepak. Aku paling ingat time kita main status Dragon Ball tu. Looking forward untuk main basket dengan ko. Tapi kena tunggu aku body-building sikit. Hehe.
  • 1367 perpuluhan 0976. Twinnie! Kembar nama. Hehe. Sangat ♥ kamu. Banyak benda kita share sama-sama. You sangat sporting. Nice. Tapi sayang kita xnah lepak sama-sama lagi. I'm looking forward to that. I sangat sedih time u break up tu. Keep strong ye darl. I wish your success. Kalau dapat pergi Ireland, I hantar sampai KLIA. InsyaAllah kalau ade rezeki :)
  • Nombor 7. Baru kenal. Suka main wall post. Tak berhenti main wall post sejak kenal aritu sampai sekarang. Haha. Taley nak cam muka lagi la. Kalau nampak saya nanti sila pukul saya dengan batang penyapu ye. Wee~
  • 0987. Teringat time aku belanja igloo tu. Hehe. Best kawan dgn ko. Tapi sekarang ko macam da sibuk dengan studies & dinner. Tape lah. Aku faham. Dan aku sangat happy yg ko dapat fit into the committee. Aku doakan ko supaya ko sentiasa strong. BTW ko da cite dgn ayah ko ke belum psl result ko tu? Aku tatau pe cite ni. Huhu.
  • 4892. Pro Dota! Sangat pro. Sangat taley blah bila ko main sebelah aku tadi pastu rampage 2 kali guna Bat Rider level 2. Sem 1 aritu ko sakit kan? Teringat time room mate aku ulang-alik ke A4 semata-mata untuk jaga ko. Sorry la aku xdpt wat cmtu. Teruk kan aku? Last2 dapat 4 flat gak. Tahniah la. Ade hikmah sume tu. Ape pon, sorry bab wat bilik ko terkunci & terpaksa tido dgn aku malam ni. Hehe.
  • 1710. Sabar le, aku nga taip ni. Tembak kang. Hehe. Wei pendek, ko sgt cute. Tapi aku berat mulut ckit nk ckp dgn ko bab aku xhensem mcm laki ko Mr HA. Haha. Still ingat lagi masa mula-mula cam ko ketika Adilah curi aku masuk meeting committee.
  • Sorry 2204, aku lambat! Ko antara member yg aku mula-mula kenal kat Palam. Sangat best chat dgn ko. Status ko pon best.Tapi da tengah2 sem 1 baru cam muka ko. Pastu jumpa lagi dalam group J1. Sangat aktif berblogging. Aku rasa nak wat blog pon sbab ko gak. Nanti bila aku da wat blog, ko follow aku ye. Haha. Sekarang da sama2 dalam ajk lak. It's nice to be your comrade anyways, matey ^^
  • Nombor 15. Mula-mula tu aku add je kat Facebook. Pastu aku tegur2 kat chat, pon ko sombong gak dgn aku kan. Hehe. Da lama kenal baru la nampak keramahan ko tu :p Aku still taley cam muka ko smpai sekarang. Xadil wei.
  • 777. Sorry lambat, aku nga fikir ayat nak puji ko :p Aku taley blah ngan ko bab ko ahli PBSM yg sgt kuat. Kalau leh tiap2 ari nak balik uma kan? BTW, it's nice to know you. Bila ade masa nanti lepak sama2 kat Melaka la wey. Tu pon kalau ko nak :p
  • 088880. Sangat unik. Macam orang dia gak. Best chat dgn ko. First time jumpa time aku kirim mcD kat ko masa sebelum sem 2 stat. Tahniah bab dapat scholarship tu wei. Plus, nanti bila cuti sem, bawak aku g Besut tau :)
  • 1610. Tauke kurma! Haha. Mesti ko da tido kan time aku tulis ni. Kurma ko sedap la. Nak lagi ley? Sejak aku berurus niaga dgn ko aritu, aku rasa aku da xnmpak ko lagi da. Huhu. Kalau nampak nanti tegur2 lah ye :D
  • 4553. Kak! Lama da xnampak. 1st time jumpa time Jambori Melaka 2007. Ingat lagi selalu lepak sama-sama sampai xingat dunia. Lol. Looking forward for the next hang out. Tapi skunk da susah nak nampak bab akak da duduk jauh kat Sarawak. Huhu.
  • 12345. Wei belaja tadika balik ke? :p Ex-classmate group J1. Sangat kecoh. Kena dgn cara aku. Hehe. Masa 1 group dulu selalu lepak sama-sama kan? Wee~ Sekarang da sibuk ckit da + group da lain2, so da jarang nampak. Tapi tape lah, bila-bila nanti aku ajak ko hang out, ko jgn xdtg lak. Huhu.
  • 5446. Sorry lambat wei. Computer macam tut. Umm classmate time J1 gak. Selalu tacing dgn aku. Hehe. Tahun baru ni harap2 boley jadi a better friend of yours.
  • 5778. Kenal time lepak dgn Atiqah & Fatihah. Pastu selalu sgt selisih. Tapi bila tego wat2 xnampak lak. Huhu. Tape lah, maybe ko xnampak kot. Hopefully boleh lepak sama2 dgn korang bertiga lagi. Best!
  • 123. Lagi sorang baru belajar kenal nombor :p Gurau je ye. Kenal time kat committee. Muka xnah nampak. Ko memang duk bilik je eh? Tape la. Yg penting skrg ialah since ko da jadi member aku, so brsiap2 la utk diganggu oleh aku sepanjang masa. Wee~
  • 9916. Senior! Lama xnampak. Da berjaya ye sekarang. Dulu kat sekolah jarang tegur. Tapi respect tetap respect lah. Saya kan budak baik :p
    [Extensions : Sorry senior for the short praises. The only thing that made me remembered you was the Melaka 2007 Jamboree. Not to forget, your younger brother. He's enthusiastic in Scouting (at least till my time) & he's smart too, just as you. I wonder if you're as enthusiastic as him when you're young. BTW when you've the time to return to Msia, let me know so that I can demand for goodies :p]
  • 1992! Umm, 4892 suruh ko pm aku eh? Haha. Ko sangat cool. Minus the fact yg ko kuat makan! Haha aku pon sama gak. Nanti kita lawan siapa lagi terer makan lah ye. Lol. Thanx bab jadi member 4892 ni. Kalau x nanti tade spe nak kawan dgn dia *Bak kata dia la. Hehe*
  • Nombor 7 yg kedua. Kali ni laki lak. Labuan mari. Suka lepak dgn ko kat behind seat time lecture. Asal xley tahan ngantuk je, mesti aku main dgn IPod ko. Hehe. Sangat tersentuh dgn semangat ko nk stdy utk sem ni. Aku harap ko berjaya score utk sem ni & jadi doktor. Pasal that girl, aku rasa she's owned lah. Can't help you with that T.T
  • 0017. Baru kenal kot! Paling taley blah time room mate aku panggil ko AN*S. Hehe. Time ko dance tu pon smart gak. Stylo kot. Aku harap ko ley perform time dinner nanti. Tahun ni aku harap dpt lepak lebih byk lg dgn ko lah ye. Tu pon kalau ko da abis layan istri2 ko :p
  • 0604. Sorry wei! Aritu aku tumbang tanpa memberi salam. Tapi memang camtu pon perangai buruk aku. Huhu. Satu-satunya yg aku igt psl ko ialah time kita jumpa kat sunway dgn mas tu. Tapi ampun la ye, aku da lupa la muka ko camne. Nanti bila nampak aku, tolong baling batang penyapu kat aku ye sbg denda. Huhu.
  • 1992 gak. Tapi jiran rumah sebelah. Sorry xlayan ko tadi, aku pening menaip. Hehe. Selalu aku wat cmtu kan. Teruknya aku =.='' Mula-mula kenal, aku rs mcm ko ni sombong je. Macam taley masuk. Last2 aku sdar yg ko ni member yg sgt3 baik. Pape pon, ko sentiasa dialu-alukan utk datang ke bilik kitorang. Tapi kalau aku xlyn sgt tu, ampun ye. Sila salahkan Facebook serta assignment2 saya :)
  • 6626. Ceria. Periang. Gembira. Gay. Ape lagi nak cakap ye? Hehe. Sangat aktif juga. Kalau boleh, anda nak menari, menyanyi & MCing. Tabik spring lahh. Rasanya nah lepak sekali je dgn anda time nak g Sunway. Tapi kalau nak kira lepak time meeting committee, tu xyh cite la. Wee~ Sangat suka tengok hubungan kamu dgn si dia. Da kahwin nanti jangan xjemput ye :)
  • 2392. Buatapakah? Anda sangat baik. Harap dapat cam muka anda supaya dapat menegur anda segera. Kalau anda rasa anda cam muka saya, tegur lah saya dahulu. Kalau tidak, boleh baling penyapu ke muka saya. Huhu.
  • 225, thanx bab jaga & tolong tengok-tengokkan room mate aku. Aku kenal ko pun through dia. Ko selalu senyap je dgn aku kan. Tape lah, maybe bab aku pon xberapa byk ckp kalau dgn ko. Hopefully this year will bring a better prospect for our friendship :)
  • 196. Kenal through Anis. Sangat peramah. Kelakar pon kelakar. Punya attitude yg sangat comel. Haha! Sekarang da jarang contact. Agak sedih. Huhu. Mungkin sebab da sem 2 kan. Tape lah. Saya doakan anda berjaya. Wee~
  • 14. Akhirnya saya dapat no anda! Ampun. Earliest friends at Palam. Xbyk ckp pada mulanya. Tapi bila da kenal lama, saya rasa anda teramat baiiiiiiiiiiiiiik. Anda ada general knowledge yg sgt tinggi about these trends. Kadang2 bila lepak dgn anda, saya boleh terkedu bab rasa sgt3 outdated. BTW saya suka tengok semangat anda belajar. Sangat GIgih. Dan juga GILa. It's really good to be your friend :)
  • 99.99. Hey anda! Sangat hebat bermain catur. Juga sangat fanatik. Anda menghidupkan semangat saya utk bermain catur yg telah luntur ketika di bangku sekolah dahulu. Anda jenis yg diam2 ubi berisi. Sangat respect anda. Kalau ada masa nanti saya nak bermain catur dgn anda lagi :)
  • 56999999999 Wow! Amat panjang. Padahal namanya sangat simple. Sesimple orangnya. Haha. Agak periang, macam cik 2204 jugak. Kenal anda pun menerusi dia di group J1. Teringat lagi detik ketika saya terbuat anda sakit hati. Masih lagi rasa bersalah tentang itu. Selain itu, anda seperti sangat senyap dgn saya. Mungkin sebab baru kenal kot. Tape, I'm looking forward to a better friendship between us. Wee~
  • 8998. 1st time jumpa masa ko tolong aku tangkapkan gamba ko dgn member2 ko time aku tgh jog. Paling taley blah time jumpa ko lagi masa meeting dgn Eruzu. Lagi taley blah bila ko kenal mamat yg selalu lepak dgn aku time F3 dulu. Nampak macam senyap je mula2. Rupanya tu sume topeng belaka. Haha. Cuma aku rasa macam taley lagi nak gila2 tahap maksimum dgn ko. Maybe kena amik masa sikit kot. Huhu.
  • 2011? Haha. Da lama kenal nama. Tapi first time jumpa masa ko da nak blah. Sangat taley blah + sedih. Huhu. Pe leh wat, tu pilihan ko. Yg penting, sbg member, aku harap ko berjaya. BTW, aku sgt tabik kebolehan mengarang ko. Sangat taley blah. Lol!
  • Kembali memuji orang. Bermula dgn nombor 737. Anda antara orang yg suka jerit nama saya kuat2 setiap kali anda nampak saya. Sangat periang. Gila-gila. Kelakar. Asyik nak gelak tiap2 kali lepak dgn anda serta kembar anda yg sorg lg tu. Tanpa anda, maybe saya takkan rasa melepak di Raffles sesuatu yg homely bagi saya :D
  • 12. Wey harap je nak jogging ari2, tapi sekarang ni nampak batang hidung pon xde. Haha. Gurau je. Ko sgt suka bercakap. Juga sgt memberi mood utk bercakap. Ade je benda nak cakap dgn ko. Amat gemar keluar. Nanti bila2 ade masa, ajak la aku kuar ye. Haha. Pape pon tahniah bab result gempak gila aritu. Aku sangat3 respect ko bermula dari detik itu.
  • Nombor 6. Satu-satunya budak old school batch aku yg bagi nombor kat aku setakat ni. Agak sengal. Kalau jumpa ko mesti tak kuaU nama betul. Balik2 panggil nama bapak. Terbaik dari ladang. Nampak senyap je, tapi agak kuat menganjing. Sangat expert main boling, walaupon aku jarang nampak ko main sekerap Nizam. Da kahwin nanti jangan tak panggil aku! Haha.
  • 415, 99 per seribu part one : Baru sekarang nak pm no ye. Tape tape ko punya pasal, aku wat gak. Haha. Orang yg paling awaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal sekali aku kenal kat Asasi Sc ni. Paling aku xsgka ialah ko lah org yg bergado dgn aku time kat PKNS bab time tu aku xcam muka ko. Aku suka style ko. Gedik & Gila. Haha.
    415, 99 per seribu part two : Juga seorg member yg sgt baik smpai aku kenalkan kat room mate aku. Skrg ko da baik sgt dgn dia, kalah aku! Tapi tapelah. Aku takesah kenalkan org sbaik ko kpd room mate aku sndiri. Banyak gila kenangan aku dgn ko. Susah nak pick pe yg best utk diungkit. Time overnight la, lepak dgn akak ko la, lepak dgn committee, study sama2. Pe lagi eh? Haha.
    415, 99 per seribu part three : Terus-terang, aku xnah ade kwn prmpn yg serapat dgn aku smpai leh lepak together2. Ko yg pertama. Dan aku sgt hargai persahabtan kita (tengok berapa part aku tulis pasal ko ni pon da cukup). BTW, time nak hujung sem 1 tu aku gaduh dgn ko. Tatau psl pe da, aku da lupa sebab aku da buang semua memori xbest. Hehe. Pape pon, let's start a new page & create new memories from now on ye :D
  • Fuhh. Nombor 11 lak. Kuat main game! Tu aku okay lagi. Cuma aku xbiasa jumpa perempuan kuat main game mcm ko. Ngeh3. Masa mula2 kenal tu aku tatau pape psl ko. Bila da tau ko housemate dayah, rasa macam terbongkar segala. Hahaha! Sorry xdpt hangout dgn ko ke icity aritu. Elaun xmasuk lagilah. Ampun. Looking forward to another hangout in future. Gembira mengganggu hidup anda :p
  • 5828. Wei aku baru kenal ko! Rasanya aku add ko lepas aku emelkan lecture notes kat ko kan? Xnah lg lepak dgn ko. Bila nampak nanti hempuk la aku dgn batang penyapu ye. Nice to meet ya. Knowing ya more would be even better. Kawan sentiasa. Keamanan!
  • 2222. Xnk cite intro, terus masuk isi. Hehe. Aku sgt bertambah2 respect kat ko bila tau ko dapat 4 flat aritu. Tahniah2! Sem 2 ni baru nak stat rapat. Baru nak stat melepak segala bagai bermula dgn meeting2 utk dinner. Xpe lah, better late than never, ye x? Sangat kelakar. Suka makan pedas. Maher Zain! Bergossip! Tu sume trademark mahal. Haha! Kawan yg sgt baik serta rakan sekerja yg sgt gigih. Tabik spring!
  • 7777. Mula-mula kenal time farewell Eruzu. Just cam muka je lah. Pastu kalau jumpa just ckp hi2 bye2 je lah. Da sem 2 baru nak nampak belang. Seorang yg sgt amanah. Setakat ni aku xnah dgr lg dia gelapkn duit. Hehehe. Cuma aku taley nak gila gila gila dgn ko lg la. Maybe wavelength lom adjust tol2 kot? Pape pon suara ko sgt sedap! Aku tunggu nak karaoke dgn ko satu ari nanti. Hehe.
  • 1402! Pe nak ckp pasal ko ye :p Mula2 kenal tu aku macam "Oh, AJK Reach Out je". Bila da tau ko classmate member aku, terus aku rasa excited smacam. Tatau kenapa (sengal) . Best gak lepak dgn ko ye? Kalau leh nak sentiasa lepak dgn ko. Setakat ni jumpa time meeting je la. Lom nah join pape outing ngan dia lagi bersama2 committee members yg lain. Tima kasih sebab sudi join family kitorang utk organise dinner ni :)
  • No 5. Room mate Sha ye? Umm tu la maklumat yg ade tentang anda. Plus anda juga lecture mate saya. Cuma baru je jadi member. Thanx kepada group BCG. Haha. Tunggu time lecture nanti utk aku tegur ko ye :D
  • 1009.92. Hell the What? Ngek ngek ngek. Baru stat nak ngam. Padahal sem lps xde la masuk sgt pon. Huhu. Suka wat lawak DOTA ngan aku kan. Sengal. Sekarang agak kerap jumpa ko bab aku da decide nak duk belakang2 seat time lecture bab malas nak berebut. Dengar kata ko Stalker Lelaki terhebat, tapi aku xnah nampak lg ko guna ability ko tu. Ngeh3~
  • 1999.9 ni suka cari gado dgn aku! Ganas yg teramat. Xabis2. Kalau jumpa xsah kalau xbertikam mulut dgn ko kan. Rasa mcm nak cili je mulut ko tu. Bia senyap seminggu. Hehe. Tapi dalam ganas2 tu, baik gak sebenarnya. Rasa best je kwn dgn ko & member ko yg lg sorg tu. Gembira diganggu ko sejak sem 1 :)
  • 1002. Wey pedas gila ko tembak aku ye! Memang padan ngan org jawa suka makan pedas2. Aku da lama perasan ko sebab aku asyik lepak dgn member ko - ko tau2 la spe kan. Tapi xberani tego bab mcm sombong je ko time tu. Bila nampak ko time 1st meeting committee, agak terkezzzzzut gak la bab xsangka ko minat nk join sekali. Tapi bila da lama2, baru aku sedar betapa gila barbienya ko. Xnyesal kwn dgn ko :p
  • 886. You & your friend are annoying. Always tried to mess up with me. But hey, you're kind on the inside. Still remember the cookies you gave me? Thanks a lot! It's so nice of you :D BTW try to give more love at Physics okayy? :p
  • 145. Hey! Cool guy. You & Amirr are the best gay partner I've ever met till now. HAHA. Another guy whom I give "Arrogance" as my first impression. Didn't say "hi" a lot to ya during last sem. My bad. It's okay, let's make up for it this sem yah? 
  • 19. Another cool guy. It's a common sight at my campus, though. First time I saw ya when I meet up with Anne & the others. Other memories? Hurmm. Not much. Mostly just saying "hi" to each other. Well, we did plan to go to the gym together this sem, but I was the one who didn't give the commitment. Sorry!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...